Nu är jag här igen!

Japp, har varit på Solsta hoppet alla dagar jag inte har skrivit här. Mamma är ju tävlingsledare. Det började i fredags och håller på ända tills imorn.

Jag tävlade själv i fredags. LD+5 o LC.
Gick ganska bra faktiskt, rätt nöjd.
LD+5:
Framridningen:
Jag värmde upp ganska normalt. La några volter, halter m.m. Han kändes pigg och fin iaf.
Det fanns två hinder i ridhuset, på typ 40 cm. Först hoppade jag den lilla grinden. Och sedan planket med vattenmattan under.
Framhoppningen:
Framhoppningen var han verkligen jättefin! Stannade ingenting.
Inne på banan:
Vi fick ett stopp på sista hindret i omhoppningen, annars, jättenöjd!

LC:
Framridningen:
Blev ingen framridning, endast framhoppning.
Framhoppningen:
Superfin! ;D
Inne på banan:
Han hoppade jättehögt över hinderna! Superfin, men ett stopp på 5:an. Som sagt, superfin.

Idag har jag jobbat som funktionär. Utsläpp. Fotade endel också.
Imorn blir det funktionär igen. Klasserna imorn är: LB, LA, LA+5, Msv B
Kul att se! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback