Har inte varit så aktiv, men nu är jag här!

Gissa vad som låg i köket när jag kom hem från skolan igår? Jo ett paket!
 
Det kan ni nog gissa vad det var i.


Hihi..


love it! <3


Kameraväskan + stativet

Oj, gud vad nöjd jag är med stativet! Kameraväskan oxå förstås..

Idag regnade från halv 4 och det regnar fortfarande! Utan uppehåll ;O
 Jag som ska iväg till Frykdalen (Lokal Ponnyhoppning) med Domino. Hoppas det inte regnar imorgon!

Jag ska iaf tävla LD o LC. Här är startlistorna: http://www.fryksdalensryttarsallskap.se/Startlista20100510.html
 Så hann bara trava lite i paddocken och sedan började det spöregna, så in i stallet igen! ;<
Nu har jag iaf allt packat inför tävlingen imorgon, blir väl att fota lite oxå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback