Domino 101123

Jag red ut med Sofia idag. I mörkret..Då hade jag såklart min pannlampa och alla andra reflexer :D Vi skulle rida till Fryken.
Påväg till Fryken  så var det en bil som inte stängde av helljuset och bländade oss :@ xD När vi var framme blev både Regazzo och Domino rädda för vågorna och det var inte lite vågor .. Men vi fick ner de på stranden (som det var snö på) och sedan galopperade vi. Höra vinden susa och vågarna samtidigt som man galopperar på världens bästa b-ponny (A) Men Domino stack iväg för mig hela tiden och jag fick nästan inte stopp på han :/ Galenponny ju <3
Sedan red vi hem och jag var helt frusen efter, stackars mig..Men en varm dusch sen gjorde susen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback