Hoppträningen idag

Hopptränade idag för Daniel Svensson.

Jobbade henne i skritten under väntan att få gå in i ridhuset. Hon var inte så sammarbetsvillig men efter en stund började hon att jobba. Travade också ute.
Sedan när jag kom in i ridhuset så gjorde jag några volter och andra ridvägar. Sedan började lektionen och vi gjorde några övningar. Vi travade över bommar och hoppade en linje med två kryss som man skulle räkna galoppsprång.

Sedan började vi hoppa lite smått. Magic kändes lite osäker fortfarande men hon ställer ändå upp :D Vi hoppade sedan en lång bana och det gick väl ganska bra. Hon är ju lite osäker.
Och så hoppade vi en omhoppningsbana. Sista hindret var typ en regnbåge med en bom över. Hon hoppade det första gången och jag var typ jätteglad efteråt eftersom jag trodde hon skulle vägra. :D


Kommentarer
Olivia Weslien:

Fotade du mig på KRK i JULI ? :)


2010-11-02 | 09:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback