101023

Jag red bara Magic idag. Amanda red Domino, hehe han galopperade med henne (han blev så pigg och ville trava förbi Magic) ;)
Men red lite i paddocken gjorde några påhittade ridvägar som jag och Elin kom på. :) Sedan galopperade jag. Ökade och minskade tempot. Hon var jättelydig och kunde bromsas från en hög fart. Detta är ju bra att träna dagen innan så (om man ska hoppa omhoppning) man kan svänga i omhoppningen.

Sedan hoppade jag ett 45 cm hinder för jag skulle bara ta några språng. Hon rev! Det är ganska smart att lyfta benen om man ska hoppa typ 50 cm högre nästa dag hehe :D
Sedan skärpte hon sig när det behövde. Hoppade inte så högt utan bara ett språng på 80 cm.

Sedan ryktade och gosade jag med henne. Smörjde saker och packade. Ja, det gamla vanliga. Utom att jag inte kunde tvätta henne då det är för kallt :( Aja, hon blev ganska blank ändå.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback