Domino Z and Black Magic Woman

Bommar hade vi idag (jag o elin).

( hoppas ni fattar xD )

Det där röda saken är alltså ett litet räcke på typ 35-40 cm?

Elin red Domino men hon tyckte han var lite seg..Hon fick ta ett spö och då vaknade han till. Jag har förövrigt provat Sarjas gamla skydd som är både fram och bakskydd. Det är ett par Catago Pro bruna. Men gillar hans prestige skydd också då.

Jag red Magic som ni kanske fattat och gick väldigt bra. I början när jag värmde upp så gjorde jag och Elins påhittade väg "Diamanten" och "Fyråttan". Väldigt bra vägar det. Ska förklara någon dag :P
Gjorde också mycket halvhalter och halter. Tillslut blev hon inte lika stark som hon var i början. Sedan galopperade jag lite och bara gjorde några galoppombyten och några volter. Sedan tog jag några 'provsprång' på våran lilla bana. Där från det röda till det blå, på den sträckan alltså (titta på bilden) så stack hon iväg några gånger. Tillslut fick jag henne att gå lugnt, haha min lilla racerponnii <3

Sedan bytte jag och Elin häst. Hehe, Elin gillar Magic. Passade på också med Domino att göra lite volter och så.
Imorgon så ska jag kanske rida i dalhagen eftersom jag ridit i paddocken två dagar i sträck. Jag längtar tills man lugnt kan rida ut i skogen. Tilldess får jag väl hålla mig hemma på banan, i dalhagen eller i paddocken..

 / / / A L E X A N D R A

Kommentarer
L O I S ♥:

Hej! Tråkigt att säga men, din blogg, har du gjort något med den? Det är ingen färg eller header eller nått? Bara text? :( Vad gör du?

http://loisacphoto.blogg.se/
2010-10-16 | 13:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback