Domino - Bommar 23 sep-10

Jag skyller på vårt nya modem att jag inte kunde uppdatera igår -.-

Idag hade jag bommar med Domino. Han var ganska seg i början och ville inte gå fram. Men han var lika lydig som vanligt, hihi. I början tränade jag mycket halter och öka och minska tempot. Sedan jobbade jag igenom han på mittvolten. 15 minuters trav senare började jag trava över bommarna. Det gick väl okej. :)
  I galoppen kändes han väldigt fin och pigg. Sedan hoppade jag banan som jag visar lite längre ner.
Krysset kändes han uberfin! Så fin har nog inte varit på länge. Avslutade med att trava av och skritta av på banan.
BANAN JAG RED
 
Hoppas ni fattar något av min lilla bana ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback