Magic Dressyr 19 sep-10

Red dressyr på Magic idag. Gick bra tyckte jag.
Började att träna på att öka och minska tempot i trav, sedan halter vid varannan bokstav. Tillslut lyssnade hon på halterna. Sedan gick jag in på mittvolten, tillslut gick hon nästan i form! Tränade även öka och minska tempot i galopp. Hon blev rätt sur när jag tog tillbaka henne, men hon skötte sig bra ändå!
Sedan kom mamma in i paddocken med Neron. Travade av då, efter det så skrittade jag en lång stund så hon skulle lugna ner sig.
 Väl i stallet svampade jag av henne lite grann och satte på stalltäcket.
Innan jag red dressyr så klippte mamma även Magic, hon är grå haha! :D

Jag borstade endast av Domino, han hade inte rullat sig så mycket. Det börjar torka upp i hans hage, som tur är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback