Domino 101203

Hej hej ;) Idag red jag Domino i paddocken. Drog fram ett hinder. :)
Hoppade på en volt och ibörjan hade jag bara 40 cm. Tar det från början istället ^^ Skrittade i 10 min och travade i 10 min. I traven gjorde jag dressyrprogrammet LC:1 som han gick jättebra faktiskt :D Sedan galopperade jag, han var väldigt pigg! Stod upp i lätt sits i början i både varven sedan hade jag lite lägre sits och började jobba han. Hoppade lite på volten och han tyckte det inte var så svårt xD Eller? :)

Jag höjde till 60 cm och det hoppade han inte så bra ibörjan. Han kom alldedes för nära och han var i några gånger. Men allt går tillslut! Höjde till 70 cm och där var han jättefin! Jag höjde sedan till 75 cm. Ibörjan stannade han två gånger men det var nog jag som tvekade. Det är såhär att på Domino känner jag mig inte så säker och vågar inte riktigt släppa. Det är därför han stannade. Men på Magic vågar jag hoppa hur högt som helst? :O
Men Domino är bäst ändå ♥ Aja, tillbaka till idag. Men jag blev lite säkrare och då hoppade han :) Var jättenöjd faktiskt med han :D


I Love U <3

Kommentarer
Moa Jonsson:

Vilken fin bild! :)

http://moajonsson.shapemeup.se
2010-12-05 | 09:09:19
Anonym:

Den bilden har jag tagigt :)


2010-12-05 | 22:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback