Magic 101202

Red ut på Magic idag. Provade de röda benlindorna & de passade jättebra! Och hon blev fin i det faktsikt, rött på svart häst syns :D
Tänkte prova ett dressyrpass ute och hon var lite pigg och taktade i början. Efter 10 min skritt kunde hon skritta vanligt och jag travade. Red samma runda som jag gjorde med Domino igår. Alltså Rävlinge och sen hindren. Gjorde skänkelvikning på grusvägen. Först i skritt och åhh vilken känsla ♥ Sen i trav fick vi jobba lite på det men hon SKA bli lydigare och vi ska bli bäst 2011 xD I galoppen prövade jag att göra skänkelvikning och hon försökte och jag var jättenöjd :D
Övningen:


 Hoppade hindren några gånger också och försökte verkligen ha samlad galopp mot hindret och vilket hopp hon tog då, haha! ^^ På hemvägen jobbade jag med galoppen på grusvägen. Gjorde en övning att hon skulle byta galopp på rakt spår. Gick ganska bra men i höger varv ville hon inte byta till vänster galopp :/ Men det kommer vi jobba på! Sedan avslutade jag med en riktig galopp och sedan var Magic nöjd. :)
I stallet sedan smörjde jag tränset och hennes martingal. :)


Min mobil vill inte föra över bilder så tyvärr kommer det inga bilder då :@
Men här kommer en bild då jag kom 4:a i en LB <3 Och gissa vad det var i kexchoklad påsen? KEXCHOKLAD! ;D

Kommentarer
s:

var och tävla om att bli veckans blogg här! :) http://simplyythebest.blogg.se/2010/december/veckans-blogg.html#comment



ha de bra! :D

http://simplyythebest.blogg.se/
2010-12-03 | 18:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback