Domino 101208

Kom hem från stallet för en liten stund sen :) Red Domino barbacka och red ut. Det var så vackert, allt var täckt med snö! Och tänk att man satt på en av världens bästa ponnyer<3
Jag red till Rävlinge och fortsatte till vårt kära hinder. Hoppade de några gånger och shit vad han var pigg! Han verkligen rusade mot hindret. :D Önskade att han var så på tävling..:/
Sedan på hemvägen genom skogen märkte jag att jag hade tappat min hjälmreflex, väldigt kul! Fick vända och leta efter den. Hittade den inte för att jag såg inget typ..zz
Nu ska jag och Amanda (lillasyster) baka lussekatter ♥ Ses ikväll :D

Lite halvseriös bild på Domino! xD *Stolt*
Det liknar Domino på pricken, eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback