Tretorn Advance = Mina

Idag så åkte vi till Bordrocks där vi skulle titta på Tretorn Advance :) Vilken tur jag hade: 1. Det var 25% på stövlar och skor fram till idag. Så de kostade bara 2200kr (ord. 2999kr) nu (tror jag) ! Tänk om vi hade åkt imorgon :D 2. De nya Tretorn Advance stövlarna med bättre blixtlås hade de bara fått i 38 och 40 svart. Provade 38:orna och de satt jättebra! Lite höga men de kommer sänka sig och så ska vi sätta i sulor. De var supersköna! Så mamma köpte ett par till mig <3 Tack :D

mina :D

Sedan köpte mamma ett par julklappar till mig som jag inte tänker avslöja för er ^^ Det får ni se på julafton när jag skrivit om det xD Busigt va ? x'D

Sedan åkte vi till Granngården för vi skulle köpa mat till ponnysarna. Mamma köpte ett nytt foder åt Magic. Aktiv Müsli från Granngården.

Sedan köpte vi mer foder åt Domino. Groov 60 från Krafft.


Köpte också ett mörkblått/ljusblått grimskaft åt Domino. Mamma köpte en ny grimma åt Graphica. Sedan åkte vi till Burger King och käka där och sen till Maxi och handla. :)
Kom hem vid halv 6 och då gjorde jag nästan ingenting till kvart i 7 då vi åkte och gav hästarna mat. Och juste! Köpte rött glitter och guldiga kulor i plast som jag ska pynta med :3  Magic fick smaka på Müslin och hon tyckte det var gott :D Jag tror Müslin är bättre än havren som hon ätit förut. Nu så får hon 2 dl Kraftfoder och 1 dl Müsli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback