LÄS!

Varför kommenterar nästan ingen? :'(
 Jag blir så glad när jag ser en enda kommentar. Men oftast står det 0 kommentarer.
 Vad är felet på min blogg då? Skriv det och KOMMENTERA!

Ni förstår kanske att man tappar skrivlusten när ingen kommenterar. Raderar bloggen snart. Vill ni det eller?
 
Jag skapade helt enkelt en blogg för att andra skulle få se mina foton och även ge kritik.
Nu ska jag iaf inte klaga mer.
 
Jag hoppas att ni kommenterar lite oftare ni som kikar in på min blogg, annars är det slut för bloggen!
 
:)

Kommentarer
Lois:

Dina bilder är som en proffs fotograf har tagit dem!!



//Lois

http://loisacphoto.blogg.se/
2010-05-08 | 09:15:17
Ebba:

Hehe, har inte orkat kommentera bara ^^' (a)

http://ebbaamalia.blogg.se/
2010-05-08 | 11:00:25
anna:

Hej! Vilken fin blogg du har. Rolig att läsa är den också :-)

Hoppas att du blev glad nu när du fick en kommentar? Kram från Lois mamma Anna


2010-05-08 | 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback