Domino 101118

Efter jag ridit Magic kom Sofia och vi red ut. Gjorde iordning han i boxen (gillar att stå i boxen ♥). Sedan red vi ut i mörkret. Ja det var redan mörkt när vi red ut :( Först red vi Rävlinge vägen sedan red vi från Rävlinge till Berg. Såg inget nästan, fast jag hade pannlampa. Sedan skrittade hela vägen till fältet där vi brukar rida. Där travade vi och jag kände inte mina tår :/ När Sofia lyste på Domino när vi travade så blev han rädd för sin egen skugga och gjorde värsta skänkelvikningen i trav-galoppen (haha han ville galoppera hela tiden..) och jag hållde på och ramla av. Sedan så tappade jag min pannlampa också såklart. När jag skulle sitta upp igen ville inte Domino stå still ..

Galen ponny idag iaf! Men imorgon får han stå ;)



 Det oranga är Rävlinge och det blåa är Rävlinge till Berg. Ni vet ju Rävlinge till Berg vägen iaf eftersom jag har visat er tre gånger nu ;)

Till kvällsmat blev det pastasallad och hallon-smoothie. LOVE ♥


Kommentarer
s:

sv: Jag ska också dit på söndaagen! :D Eve och Felicia med. Vi kanske ses :D Anna ska också dit :D

http://simplyythebest.blogg.se/
2010-11-18 | 21:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback