Hemma från Stockholm =)

Hemma från den bästa helgen =D Älskade hela dagen igår. På dressyren gick vi och shoppade på mässan. Och det var inte lite folk..Köpte dessa underbara saker:

Fleecetäcke, benlindor och schabrak från Sjöhagen. (Till Magic)



Kingsland Vinterjacka från Charlies Häst & Hund. ♥


Magplatta från Lyckås Ridsport. (Till Magic)

Mamma handlade också lite julklappar till mig :) Ska prova täcket och magplattan på Magic idag så bilder kommer!
Ska till stallet vid halv 3 eller 3 och rida Domino. Sedan rida ut med Sofia :D
BTW så är jag ledig från skolan idag eftersom vi kom hem halv 4 inatt :D
Här kommer lite bilder:

Banan på förmiddagen.


Malin =)


John Whitaker =)

Orkade inte släpa med mig systemkameran så det fick bli bilder från min digitalkamera :/

På kvällsshowen var det en kamel som gjorde galoppombyten. Då tänkte jag: En kamel kan ju göra bättre galoppombyten än Domino xD Kvällsshowen var bäst :D
Såhär gick det för Filip:



Detta blev ett inlägg fullproppat med bilder och text :D


Kommentarer
lovisa:

dit vill jag med!!!!

http://lovisahallquist.blogg.se/
2010-11-30 | 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback