Magic 101123

Japp, idag stod uteritt på schemat. Satte på benreflexer & bröstreflex plus att jag hade reflexväst och hjälm reflex och klockan var bara 3 liksom. Men vill alltid vara på den säkra sidan och det blir nog mörkt på hemvägen tänkte jag :)



(Bilder lånade från Hööks)

Red först på vårat kära fält, travade bara :) Sedan red jag mot Berg. Prövade att rida på ett nytt fält och det gick bra. Använde det tredelade bettet idag och hon kändes jättemjuk i munnen mot hon var igår. Ska nog rida på det bettet ett tag.
Aja, åter till ridningen. Red från Berg till Rävlinge och vid Rävlinge följde jag vägen till bilvägen. Jag red på bilvägen och sedan in i en småskog. Där har vi vårt kära hinder som jag och Sofia har byggt xD Det är bara 45 cm men ändå. Hoppade det några gånger och hon var jätteglad eftersom hon inte hade hoppat på länge x) Sedan byggde jag upp en 30 cm kvist innan det så det blev typ en studs :D Efter jag hade hoppat det några gånger red jag hem. Och tänka sig, det blev mörkt på hemvägen ! xD
Älskar att rida ut ♥

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback