Karlstads RK 9-10 oktober

LÖRDAGEN
Domino
LD:
På framridningen kändes han ovanligt seg och på framhoppningen med. Men vi blev nolla iaf.
LC:
Lite piggare denna gång. Men på tredje hindret så stoppade han för att han skulle bajsa. ÅHH. Men sedan gick det bra ända till mål.
Magic
LC+5:
Superfin! Precis utanför placering :(
LB: Det var en A:1a. Jag blev felfri i grunden. Men i omhoppningen så glömde jag bort vägen och korsade min egen väg, så då fick jag 4 fel. Men vi skulle ha vart nolla annars. ÅH att jag alltid ska klanta till det!

SÖNDAGEN
Magic
LB:
Superduperfin! Fyra blev jag :) (0+0)
LA: Debut ^^ Supernervös var jag innan. Men supernöjd var jag när jag kom ut. 4 fel men vad kvittar det? Hon hoppade allting och vi klarade också igenom trekombinationen och den maxade trippelbarren. :D

SUPERNÖJD MED HELGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback