Torsdag 101014

Torsdagar är alltid härliga, ja efter skolan då. Därför att torsdagar är härliga är för att då är det ju fredag nästa dag och då slutar vi 12.10! Yeyy : )
Idag red jag båda pållarna. Gick väl bra. Jag tränade med Magic att hon skulle vara lydig och med Domino tränade jag på att få fram han mer.

Jag längtar tills vintern! För nu kan man ju inte typ rida ut eftersom alla våra ridstigar går i skogar. På vintern kan man tex galoppera på vägen och sånt :) Jag är inte rädd för älgarna utan för jägarna. Aja, tur att man inte bara kan rida i paddocken hemma utan på våran travbana och i dalhagen där det finns ett par stockar.

Svara på inlägget http://arphoto.blogg.se/2010/october/nu-har-du-chansen-att-saga-vad-du-tycker.html#comment :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback