Tävlingen imorgon ;D

Japp, imorgon ska jag och Magic tävla. Jag är riktigt tävlingssugen ^^
Idag åkte vi in till stan och handlade kläder och var på Hööks  Jag köpte en tävlingshuva till Domino och en ryktväska.
 Sedan gick jag till stallet vid fem för vi kom hem sent  Men jag började med att rida Domino, det var iskallt och jag hade tillochmed vantar ! Red runt banan en stund och det kändes bra. Sedan rida Magic. Red runt banan också och gjorde många halvhalter så att hon skulle lyssna på mig. Duschade och shamponerade henne och hon tyckte det var skönt  Efter det satte jag på henne ett svettäcke och sedan släppte in henne i boxen. Efter en stund tog jag ut henne igen och lindade benen, smörjde hovarna med matolja och bytte till stalltäcket. Hade även endel pälsglans in manen och svansen  Sedan var hon klar!


LC+5


och laghoppningen, bästa laget ever = Ida Jönsson (Grace) Wilma Samuelsson (Zack) Alexandra Rystedt (Black Magic Woman) Anna Karvonen (Cillton)

Och dem som vill se hela startlistan finns här: http://www.hammarorf.nu/filer/Startlistor-Resultatfiler/start%20HP%2020100926.html

Kommentarer
IdRo Photography:

Jag känner mig träffad. Min favoritponny på ridskolan heter Zack och ett tag red jag en liten ponny som heter Grace xD

http://idrophoto.blogg.se/
2010-09-26 | 12:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback